Rainbows from God

Twice, when I doubted, God showed me twin rainbows in the sky to remind me that He keeps His promises...I want to remember how much I have been blessed with...

Name:
Location: Singapore

Daughter of God Wife of Andrew Mother of Faith, Joy & Peace

Saturday, June 18, 2005

没话说?

我在想:真的没东西写,还是没东西想?

以前,每晚都要写了日记才会睡。自从认识冠雄以后,睡前的时间都是在和他讲话。婚前在电话上;婚后还在聊 -- 讨论想法、圣经、梦想;说白天的经历给对方听。白天即使有什么事,我们也会迫不及待地传简讯告诉对方。

也许以前日记是我唯一能尽情倾诉的对象;而现在我嫁了一个无所不能言的对象……也许他成了我的日记,所以他有这么多东西写 -- 连我那份也写了。哈哈……

0 Comments:

Post a Comment

<< Home